Thinking about...

Thursday, October 22, 2009

nota buat sendiri...masa!?

NOTA BUAT DIRIKU SENDIRI-NOTA PENYESALAN!?

kadang kala ingin sahaja masa berlalu dengan pantas
kadang kala ingin sahaja ia berlalu dengan lambat

dan hari ingin ku rasa kan kedua-dua nya
dan ku menyesali masa-masa yang telah berlalu
tanpa aku berbuat faedah...!?
teramatlah menyesal Align Center
ingin sahaja menjerit agar ia datang kembali
tapi apakan daya masa bukan milik ku
di luar kuasa manusia
hanya Tuhan yakni Allah SWT memiliki nya

hari ini terasa sesuatu di hati
tapi tidak tahu kenapa dan mengapa
*pening!?*

otak..ku harap kau jangan mati akal
hati...ku harap kau jangan putus asa
sampai bilakah aku perlu bertahan
dapat kah aku bertahan...
ingin sahaja aku menangis pada hari ini...
ingin sahaja aku menjerit.memaki.
tapi aku tahu Tuhan ada bersama.memerhati!

Ya Tuhan,berikanlah kekuatan buat hambamu ini untuk meneruskan saki baki hidupnya!?

Kiamat itu pasti!?




No comments: