Thinking about...

Let's Pray Before Our Soul Is Taken!?

Saturday, August 1, 2009

Terima Kasih Ya Tuhan...!?

AMARAN;ini merupakan post yang AMAT BERGUNA!?

h1n1...huhu!?
aku demam baru2 ni...semua simptom2 ade..haha
jgn gusar,aku dah gi klinik-demam biase je-
haha
walaupun demam biase tapi bagi aku macam kronik la...
macam nak mati
huhu..
itulah kekuasaan Allah SWT
tu baru sikit je...
untuk ingatkan aku yang sering lagha ini
ingin ku katakan;
buat mereka yg ditimpa kecelakaan atau kesakitan..
ingatlah ade sebabnya

Sama-samalah kita ucapkan
alhamdulillah...
Terima Kasih Ya Allah akan kesakitan dan kepayahan yang kau berikan pada ku ini...
sesungguhnya telah acap kali aku melupai Mu...
hampir saja ku menyimpang,tapi Kau selamatkan aku
membawa aku ke arah yang benar...
dengan kesakitan ini aku kembali kepada Mu...
dengan kesakitan ini aku ingat kepada Mu...
dengan kesakitan ini ku sujud Ya Allah Tuhan Sekalian Alam
kepada Kau lah aku berserah!?